شاتله انگلیس انگلیس برگزاری استقلال وزیر اول اسکاتلند

شاتله: انگلیس انگلیس برگزاری استقلال وزیر اول اسکاتلند بین الملل اسکاتلند استقلال

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات دنبال شر نمی‌گردم!/ به استادیوم نمی روم چون لیدرها تهدیدم کردند ، کی‌روش

سرمربی تیم ملی در نشست خبری خود پیش از دیدار برابر ونزوئلا گفت:« من به عنوان مربی کسی نیستم که بخواهم از روی صندلی خود بلند شوم و جهت کسی مشکلی ایجاد کنم ولی هن

دنبال شر نمی‌گردم!/ به استادیوم نمی روم چون لیدرها تهدیدم کردند ، کی‌روش

کی روش: دنبال شر نمی گردم!/ به استادیوم نمی روم چون لیدرها تهدیدم کردند

عبارات مهم : فوتبال

سرمربی تیم ملی در نشست خبری خود پیش از دیدار برابر ونزوئلا گفت:« من به عنوان مربی کسی نیستم که بخواهم از روی صندلی خود بلند شوم و جهت کسی مشکلی ایجاد کنم ولی هنگامی که ببینم کسی قصد دارد به تیم من ضربه بزند کوتاه نمی آیم.»

به گزارش صدا و سیما، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ضمن خیر مقدم به خبرنگاران گفت: بعد از جلسه ای که با مدیر فدراسیون فوتبال داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که کادر فنی و بازیکنان هیچ صحبتی نداشته باشیم. در حال حاضر همه جریانات به آخر رسیده و از شب گذشته فعالیتهای خود را در بخش رسانه ای شروع کرده ایم.

دنبال شر نمی‌گردم!/ به استادیوم نمی روم چون لیدرها تهدیدم کردند ، کی‌روش

وی افزود: از شما بخاطر حضورتان تقدیر می کنم. تمرکزمان برابر بازی برابر ونزئلا هست. بازی برابر ونزوئلا بازی خوبی جهت ما خواهد بود و به آشنایی زیاد بازیکنان کمک می کند. ضمن اينکه اين تیم پیش از این با ژاپن بازی داشته و تیم آماده ای است.

کی روش در پاسخ به پرسش خبرنگاری که یکصدمین پیروزی خود را در بازی های تیم ملی به دست آورده گفت: 100 برد در طول مربیگری من کار بسیار سخت و دشواری بود که در تیم های و قاره های متفاوت به دست آمده هست. بسیار تقدیر می کنم و خوشحالم و درود به کشور عزیزمان ایران می فرستم که این وقت را به من دادند تا به این 100 پیروزی برسم. این دستاوردها نه تنها وظیفه من را سنگین تر می کند بلکه شوق و اشتیاق بیشتری جهت عملکرد بهتری جهت من ایجاد می کند.

سرمربی تیم ملی در نشست خبری خود پیش از دیدار برابر ونزوئلا گفت:« من به عنوان مربی کسی نیستم که بخواهم از روی صندلی خود بلند شوم و جهت کسی مشکلی ایجاد کنم ولی هن

وی افزود: تجارب من در چند دهه در عرصه مربیگری یاری کند تا به چالش بزرگی که موفقیت در جام ملتها هست، برسیم و باعث خوشحالی مردم شویم. مطمئنم مهمترین مطلب موفقیت و دستاوردهای تیم ملی فوتبال است نه من. ولی خوشحالم که این موفقیت ها به دست آمده هست. روز گذشته احسان حاج صفی در 28 سالگی یکصدمین بازی تیم ملی خود را پشت سر گذاشته و این آمار بسیار فوق العاده ای جهت یک بازیکن جوان هست. مهمترین دستاورد من در این 8 ساله ایجاد نسلی است که دیگر بر پايه و متکی بر بازیکنان نیست. وقت بود که بازیکنانی مانند هادی عقیلی، رحمتی و جواد نکونام اگر نبودند تمام مردم مضطرب می شدند، ولی اکنون شرایط به گونه ای شده است است که بازیکنان جوان می توانند به خوبی در تيم ملی با عملکرد اوج بازی کنند. در حال حاضر بازیکنان زيادی در پستهای متفاوت و در بخش های متفاوت تيم ملی داريم و من جهت گزینش بازیکن جهت يک پست دچار تفکر زياد می شوم. در بازی با ترینینداد و توباگو بازیکنانی همچون سامان قدوس، سعید عزت الهی ، مرتضی پور علی گنجی، علیرضا جهانبخش نبودند و یکسری بر روی نیمکت بودند، ولی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: اکثر شما دوستان در اصحاب رسانه می دانید یکسری مزاحمت هایی در کنار تیم ملی فوتبال وجود دارد که دوست ندارند موفقیت تیم ملی را شاهد باشند. جبهه های فکری خاصی وجود دارد و اکثریت رسانه ها و دوستان ما که از تیم ملی حمایت کردند این واقعیت را می دانند و بعد از 8 سال ما همدیگر را به خوبی می شناسیم. همه می دانند افراد چه کاره هستند و مهمترین مطلب این است که چه کسی به این افراد کوچک که بعضی اوقات اقدام به سر و صدا می کنند، اهمیت می دهد.

وی گفت: مطلب مهم تعهد بازیکنان این تیم است که جهت تیم ملی فوتبال به خوبی بازی می کنند. من از شما خبرنگاران می پرسم که آیا از بازی خوب تیم ملی برابر توباگو لذت بردید؟ حتی قبل از جام جهانی یکسری از افراد و دوستان من گفتند که باید مراقب باشید و شاید شکست مشکل بخورید. یکسری از کادر از دشواری کار در جام جهانی ترسیدند. ولی همه عملکرد تیم ملی را در جام جهانی دیدید و 70 میلیون مراسم خوش حالی گرفتند.

دنبال شر نمی‌گردم!/ به استادیوم نمی روم چون لیدرها تهدیدم کردند ، کی‌روش

کی روش گفت: آنها با فکر و پیش زمینه خاص خود می ایند و سر و صدا می کنند ولی ما به فوتبال خود می پردازیم و بازی می کنیم. آنها قصد دارند اتحاد و همبستگی تیم ما را از بین ببرند ولی برابر ترینیداد و توباگو چه اتفاقی رخ داد؟ باعث شد یکی از عالی ترین بازی های خود را انجام دهیم.

وی بیان کرد: امروز کاری را انجام خواهم دادکه در زندگی هیچ وقت فکر نمی کردم. هیچ وقت حتی تصور نمی کردم که در این موقعیت قرار بگیرم. به جایی برسم و اینجا در بین شما حضور داشته باشم و از افرادی که در این چند سال سر و صدا کرده و باعث شدند تا تیم به حاشیه برود، از آنها تقدیر می کنم. ولی از صمیم قلب از آنها تقدیر می کنم؛ آیا که اگر به خاطر آنها نبود امروز با این اقتدار ، همبستگی و اتحاد نمی توانستیم کار خود را انجام بدهیم. خاضعانه و در کمال فروتنی در حضور شما از آنها تقدیر می کنم. آیا اکه اگر آنها نبودند ما تا این حد متحد و با همبستگی در کنار هم نبودیم.

سرمربی تیم ملی در نشست خبری خود پیش از دیدار برابر ونزوئلا گفت:« من به عنوان مربی کسی نیستم که بخواهم از روی صندلی خود بلند شوم و جهت کسی مشکلی ایجاد کنم ولی هن

کی روش در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید چه مشکلاتی بوده که باعث شده است بین تیم ملی و رسانه ها و مردم فاصله ایجاد شود و آیا این مسئله به رسانه ها باز می گردد، آنهم در این زمانی که همه دوست دارند که در کنار تیم ملی باشند و در نهایت ختم به موفقیت تیم ملی در جام ملتها شود، گفت: من مطمئن هستم که مدیر رسانه ای تیم در طول 7 روز گذشته گفته است که آیا کادر فنی، مربیان و بازیکنان هیچ گونه صحبتی انجام ندادند چون نمی خواستیم سوء برداشت و سوء تفاهمی ایجاد شود. اگر این خبر به خوبی انتقال یافته نشده دوباره به شما می گویم که در طول 7 روز گذشته با مسئله حساس و مهمی رو به رو بودیم که جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران می توانست و می تواند حساسیستی را در بر گیرد که حتی باشگاههای پرسپولیس، استقلال و باشگاههایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند را دچار مسئله کرده و احتمال محرومیت و یا مشکلاتی در بحث اجتماع بوجود بیاورد. بعد از بحث عمیق در این باره به این نتیجه رسیدیم که با ذهن باز و هوشیار عمل کنیم و خودمان را برابر پرسش ها قرار ندهیم. وظیفه شما این است که پرسش بپرسید و مطمئن بودیم که بعضی از رسانه ها از ما می پرسیدند که چه احساسی راجع به این عنوان داریم. یک سوء برداشت در رابطه با این مسئله می تواند عواقب مشکل داشته باشد بر همین اساس تصمیم عاقلانه این بود که صحبتی نکنیم. هیچ مشکلی بین رسانه ها و ما وجود نداشته و ما با هم دوست هستیم. به این نتیجه رسیدیم که این مسئله از بعد فرهنگی و اجتماعی بسیار حساس هست. تک تک کلمات می توانست جهت رئیس، وزیر ورزش و حتی فوتبال کشور عزیزمان ایران مشکلاتی ایجاد کند به همین خاطر تلاش کردیم که صحبتی نکنیم. این تنها علت و مسئله ای بود که صحبت نکنیم و دور شویم از سوالات مختلف.

وی گفت: مطمئنا هنگامی که متوجه شویدکه مسئله حل شده است خیلی راحت است راجع به آن صحبت کنیم ولی 7 روز گذشته این گونه نبود. اطلاعاتی که اکنون به دست آوردید را اگر 7 روز پیش داشتید، چه می گفتید؟ 37 سال تجربه مربیگری دارم. فکر می کنم که بازیکنان، کادر فنی و مربیان باید از پرسشها سیاسی دور باشند. اگر باعث هر گونه سوء برداشت شدیم، عذرخواهی می کنم. هر لحظه من و حسینی با نزدیک شدن شما دوستان در تمرینات دائما عذرخواهی کردیم شاید از نظر شما دوستان کار درستی نبود ولی فکر می کنم کار درستی را انجام دادیم.

دنبال شر نمی‌گردم!/ به استادیوم نمی روم چون لیدرها تهدیدم کردند ، کی‌روش

وی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری که آیا در دیدار پرسپولیس و کاشیما حضور نداشت و طرفداران این تیم دوست دارند که سرمربی تیم رابطه نزدیکی با تیم پرسپولیس داشته باشد، گفت: پرسش دقیق و خوبی بود. فکر می کنم در زندگی خیلی راحت است که قسمت های متفاوت را با مردم تلفیق کنید یا اشتباه بگیرید. اگر شخصی در گذشته جهت پرسپولیس بازی کرده اند مطمئنا نظر آنها نظر کل هوادران پرسپولیس نبوده یا هنگامی که مربی تیم ملی تفکری دارد، بدون شک این تفکر یا برنامه جهت کل سالهای تیم ملی نخواهد بود. هنگامی که اعلام می کنید بین تیم ملی و پرسپولیس فاصله وجود دارد این یک مطلب کاملا اشتباه و برداشت اشتباه هست. اگر شما به من بگوید یک سوء تفاهم بین یکی دو نفر که در گذشته در پرسپولیس بوده و یا اکنون فعالیت دارند یا در تیم ملی در گذشته حضور داشته و اکنون فعالیت می کنند و اختلاف نظر دارند، قابل قبول هست. ولی این حق را به یک شخص که من پرسپولیسی هستم و یا من تیم ملی هستم، این یک تفکر کاملا اشتباه هست. مطلب اولی که من باید تصحیح کنم این است که ما بخاطر این کلوب بزرگ و دستاوردهای بزرگش تقدیر می کنیم. این فاصله به هیچ عنوان وجود ندارد. ولی در آخر اگر من با کسی موافق نیستم و فردی با من موافق نیست یک اختلاف نظر هست. فقط اگر ما زمانی که داریم راجع به شرکت و یا نهاد خود صحبت می کنیم به یکدیگر احترام بگذاریم، مسئله خاصی وجود ندارد. ولی این واقعیت که نماینده بنفیکا و منچستر یونایتد باشید و دروغ بگوید مطلب درستی نیست و این حق را به شما نمیدهم که مطالب دروغی را بگوید و اذهان عمومی را مشوش کنید. هنگامی که نماینده منچستر هستید مسئولیت دارید. شما باید به اعتبار و وجاهت کلوب بزرگ فکر کنید و اعتبارش را نگاه دارید. شما نباید از قدرتی که کلوب دارد جهت سوء استفاده از افراد و ظلم به افراد استفاده کنید و دقیقا باید بر تصویر باشد. به جایی رسیده ایم که بعضی افراد به خاطر نقطه نظرات و تفکراتشان، صحبتهای دروغی را می زنند و افرادی دیگری که مورد ظلم قرار گرفتند متهم می شوند.

کی روش اضافه کرد: به عنوان مثال من در قبال شما و رسانه شما دروغ می گویم و تهمت نادرستی می زنم. اگر شما از خودت دفاع کنی و من بگویم شما حق دفاع از خودت را نداری چه اتفاقی رخ می دهد؟ مطلب بسیار براق و واضح هست. شما و اکثریت افراد این را می دانند که ما مدرک داریم که این عنوان درست است که بعضی افراد خاص هستند ( تاکید می کنم من راجع به کلوب پرسپولیس و یا کلوب منچستر یونایتد صحبت نمی کنم) مشخصا راجع به افرادی صحبت می کنم که دروغ گفتند و تلاش دارند طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) را بر علیه تیم ملی در بیاورند و داستان دقیقا همین هست. اگر عنوان را با شرح کامل می خواهید یکی از کمک مربیان ما در طول بازی، ایشان دوست و هم تیمی زیکو بودند و در سالیان متمادی در کنار هم بودند. از دور ایشان را دیده و جهت زیکو دست تکان داده و شخصی این تهمت ها را زده و از رسانه های داخلی و حتی خارجی استفاده کرده و مطالب دروغی را اعلام کرده است که مربی تیم ملی جهت کاشیما مراسم خوش حالی گرفته است.

وی گفت: واقعیت مطلب را بگویم اگر می خواهیم احترام به روزنامه ها را داشته باشیم و با صداقت کامل با یکدیگر صحبت کنیم ، هیچ وقت در طول چند سال گذشته ، هیچ وقت یکی از اصحاب رسانه به من تماس و یا ارتباطی نگرفت که فلان بازیکن را جهت تیم ملی در نظر بگیر و من به این مسئله خیلی احترام می گذارم و از آن تقدیر می کنم. ولی از آن طرف مطئمن هستم از کسی نخواستم جهت من مطلبی بنویسد. من احتیاجی ندارم که خودم را تبلیغ کنم و یک جنگجو را با یک فرد غرغرو مقایسه کنم.

کی روش ادامه داد: می دانید آیا به من می گویم که هر لحظه گلایه می کند؟ محسن معتمد کیا و امیر حسین حسینی به عنوان شاهد حضور دارند که از همکاران شما هستند. از روز اول جهت حق و حقوق اصحاب رسانه جنگیدم. هر لحظه جنگیدم که شما مردها بتوانید کارتان را مستقل انجام دهید. بگذارید یک پرسش صادقانه از شما بپرسم. لطفا به من پاسخ دهید. کشور عزیزمان ایران در قطر طی دو روز آینده با ونزوئلا بازی می کند. چند نفر از شما خبرنگاران با تیم ملی همراه خواهید بود؟ هیچ کس… که در پاسخ به وی خبرنگاری اعلام کرد در کشور عزیزمان ایران این وظیفه فدراسیون است که خبرنگاران هماهنگ کند. که کی روش در این باره اعلام کرد: نه در تمامی کشورهای مختلف، جهت حفظ استقلال رسانه ها، فدراسیون و یا باشگاهی نمی تواند هزینه سفر یا هزینه تغذیه خبرنگاران را بدهد. ولی من جنگجو هستم بخاطر اینکه در پشت پرده جنگیدم . شما هنگامی که راجع به فاصله ای که بین تیم ملی و مردم اعلام می کنید که رخ داده هست، این فاصله هنگامی که 7 روز صحبت می کنیم، ایجاد نشده و از آنجایی شروع شده است که در 8 سال گذشته رسانه های ایرانی حمایت لازمه را نداشته اند تا بخواهند از تیم ملی فوتبال حمایت کنند. ولی با دانستن این مطلب، کارلوس کی روش هر لحظه در پشت پرده جهت شما جنگیده هست. جهت اینکه رسانه ها را نزدیک مردم نگه دارد.

وی ادامه داد: بله من دائما در وقت کفاشیان گلایه می کردم که رسانه ها را به برزیل ببریم، که رسانه ها را به استرالیا ببریم، وقت خودم را جهت نهار خوردن با شما دوستان سپری نمی کنم. من می جنگم که شما در تورنمنت های مهم در کنار تیم ملی حضور داشته باشید. من آدم رو راستی هستم.کاری که کارلوس کی روش تلاش می کند تا انجام دهد، این است که هنگامی که یک جلسه تمرین در استادیوم آزادی انجام می دهیم، تلاش کند، استاندارد حرفه ای و بین المللی فوتبال را پیاده کند. نظم و انضباط لازم، سازماندهی مناسب، بخاطر اینکه اگر بعضی دوستان در جام جهانی برزیل یا روسیه می روند و با فیفا و یا مسئول بر گزاری مسابقه های به مسئله می خورند چون قانون را نمی دانند.

وی گفت: بگذارید اتفاقی که بعد از بازی با ترینیداد و توباگو رخ داد را مطرح کنم. اگر یک خبرنگار بعد از یک بازی قوانین را زیر پا بگذارد و بخواهد نزدیک محل زمین حضور داشته باشد، چه اتفاقی رخ می دهد؟ که خبرنگاران در پاسخ گفتند کارت مسابقاتش از وی گرفته می شود. ولی در اين مسابقه چه اتفاقی رخ داد؟ یک خبرنگار از محل خاص رد می شود و درست پشت دروازه کشور عزیزمان ایران می ایستد و به مدت یک ساعت مزاحم کادر فنی تیم ملی می شود. اگر در فیفا بود بدون شک آی دی کارت وی گرفته می شد. اینجا چه اتفاقی رخ می دهد؟ هیچ. و در نهایت ما ادم بد داستان می شویم.

در ادامه سردبیر يکی از روزنامه ها با بیان سوالی گفت که بعد از 8 سال این وقت را دارم که در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشته باشم که کی روش گفت: بسیار خوشحالم که شما به عنوان سر دبیرروزنامه گل امروز در اینجا حضور دارید و در کنار ما هستید. خوشحالم که این وقت را داریم که چشم در چشم با یکدیگر صحبت می کنیم. شما چند مطلب اعلام کردید که من خودم را نزدیک تر به افرادی که همسو و نزدیک من هستند قرار داده ام و یا کسانی که حامیان من هستند و من از افراد دیگر فاصله زیادی دارم. در خصوص این مطلب شما، من پاسخگو نخواهم بود و دوستان اینجا هستند و پاسخگوی شما خواهند بود. اکثر رسانه ها و خبرنگارانی که بیش از 8 سال است با ما هستند، می دانند من چگونه واکنش‌ها می کنم. من از یک فرهنگ و فضایی آمده ام که یاد گرفتم و اموزش دیدم که با همه خبرنگاران به طور یکسان برخورد کنم. از جهانی می آیم که رابطه یک مربی و رسانه با یکدیگر باید بر اساس صداقت، شرافت و احترام متقابل باشد. شما مطلبی را گفتید که احتمالا نشانگر این عنوان است که من فاصله بیشتری از روزنامه گل دارم. چرا؟ این مطلب صحیح هست. ولی بیاییم راجع به چرایی این مطلب برابر همکاران شما صحبت کنیم. بخاطر اینکه از جهانی که من می آیم این وظیفه روزنامه است که قبل از انتشار هر مطلبی باید اصالت آن مطلب را چک کند. این عنوان در پرتغال، انگلیس و امریکا وجود دارد و صحت دارد. این اقدامی است که روزنامه گل از ابتدا و شما به عنوان سردبیر آن را انجام ندادید. شما اگر داستانی داشتید، آن را منتشر کردید. ولی در دنیا من این اتفاق رخ نمی دهد. شما میبایست چک کنید که یک عنوان آیا اصالت و صحت انتشار دارد و يا خیر. در کمال احترام شما هیچ وقت این وقت را به من ندادید، نمی خواهم به شما بگویم این قضیه صحت دارد یا خیر؟ و حتی وقت پاسخگویی به مطالبی را که شما منتشر کردید را به من ندادید. هیچ وقت اين کار را نکردید. در نتیجه من قضاوت در مورد معیارهایی که شما گفتید را در دستان همکاران شما می گذارم. به همين خاطر اين احترام تاکنون جاری نشده چون شما به من احترام نگذاشتید. بعد آیا من باید موظف باشم به احترام بگذارم. شما مطلبی دیگر راجع به نزدیکی من به بی بی سی اعلام کرده اید که باید بگویم این امر کاملا نادرست هست. شما ادله ای در این باره ندارید. من با رسانه های ایرانی کار می کنم، با رسانه های پرتغالی کار می کنم و فرانس پرس، فرانس فوتبال و … . و همه جهت من یکسان هستند. حرفه ای و مستقل. یکی از مطالبی که بعضی از افراد را ناراحت میکند و افرادی که غالبا با رسانه شما صحبت می کنند این است که از زمانی که من در تیم ملی فوتبال حضور دارم ، اجازه دخالت راجع به گزینش یا بازی کردن بازیکنانم را به افراد نمی دهم. من هر لحظه مدافع ارزش های کاری و اخلاقی هستم. روزنامه شما یکی از روزنامه هایی است که مخالف این تصمیم من بود که میخواستم جلوی بعضی از بازیکنان را بگیریم که کارت اعتباری و یا حضور همیشگی در تیم ملی داشته باشند. سوء تفاهم نشود من به نظر و کارهای شما احترام می گذارم. ولی مطمئنا اگر ما به یک ارزش و یک اصول پایبند نباشیم نمی توانیم تفاهم داشته باشیم.

کی روش در ادامه بیان کرد: سوء تفاهم نشود، شما این حق را دارید که هر کاری دوست دارید انجام دهید و هر مطلبی که می خواهید را بگویید یا انجام دهید. من شما را انسان یا فرد بدی نمی دانم ولی ما نقطه نظر متفاوتی داریم. اگر من نظرم با نظر شما متفاوت هست، آیا شما به من احترام نمی گذارید؟ من هم تنها تفاوتم این است که نظرم با شما تفاوت می کند. ما این حق را داریم که در مسیرهای مختلفی حرکت کنیم و انتقاد شما را پذیرا هستم. هنگامی که درست باشد به شخص من کمک می کند که فرد بهتری باشم ولی من را مجبور نکنید که در شرایطی قرار بگیرم که شما من را مجبور کنید که نتوانم پاسخ شما را بدهم و این درست نیست. امیدوارم به تمامی پرسش های شما پاسخ داده باشم. بخاطر اینکه قبلا در رابطه با این مطلب صحبت کرده ام. جهت ما این مطلب جا نیفتاده در طول یک ساعت و یا یک هفته ، این خبر را منتشر می کنیم که عذر می خواهیم و سکوت کرده ایم. ولی پشت دروازه ای که تمرین می کنیم، کمک مربی دروازبان ما سه بار عذرخواهی می کند که نمیخواهد صحبت کند و حتی با دانستن این مطلب، آن خبرنگار از موانع رد میشود، سوء استفاده می کند و شروع می کند به فیلم گرفتن تا یک شرایط نادرست را نشان دهد آن هم بعد از یک ساعت تنشی که ایجاد کرده هست. آیا شما اصرار دارید کسانی که بارها مورد هجمه قرار گرفته اند، ظالم هستند. اوسیانو کروز، کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال، یک سابقه بسیار بالای بین المللی دارد. یک رزومه و واکنش‌ها بسیار پاک و درستی در طول مدت حضورش در تیم ملی فوتبال پرتغال داشته هست. چند ماه پیش درون فدراسیون با یک صحبت نژاد پرستانه به ایشان بی احترامی شد. در طول این مدت متاسفانه صحبتهای نژاد پرستانه بر علیه ایشان شد و بخاطر اینکه ایشان پرتغالی هستند ، صحبتهایی مطرح شده است هست. با توجه به اینکه به پرسشها احترام می گذارم تمام موارد را به کمیته انضباطی و اخلاق منعکس کرده ام. این شکایت ها به صورت فایل نزد کمیته انضباطی و اخلاق گذاشته شده است است ولی پاسخی به ما ارائه نشده هست. آیا ما را قضاوت می کنید در صورتی که از کل عنوان اطلاعی ندارید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: یکی از اهالی فدراسیون در چند وقت اخیر که در تیم ملی دیگری کار می کند صحبت نادرستی را مطرح کرد و آن این بود که در چند وقت اخیر نتوانستند و اجازه به آنها داده نشده که از امکانات موجود استفاده کند و این در حالی است که اسناد آن وجود دارد که امکانات در اختیار تیم های ملی قرار گرفته هست. ولی اوسیانو و لوپز را قضاوت می کنند. بیایید این دو فرد را فراموش کنیم. آیا شما از خود من هیچ وقت پرسش کرده اید که آیا هیچ وقت جهت بازیهای لیگ به استادیوم نمی روم؟. در حالی که من در گذشته هر لحظه به استادیوم می رفتم ولی هیچ وقت نپرسیدید ولی انتقاد کردید. شاید این دلیری وجود نداشته باشد که این پرسش را بکنید شاید از جواب آن راضی نباشید. ولی ماجرا این است که جهت تماشای بازی یکی از تیم های بزرگ باشگاهی در استادیوم حاضر شدم و چند تن از لیدرها قصد داشتند من را مورد ضرب و شتم قرار بدهند و به من توهين کنند و عوامل امنیتی آن کلوب فقط می خندیدند و من يک شکایت در مورد اين عنوان تنظيم کردم ولی چه اتفاقی افتاد؟ هیچ. چرا؟ من دليل آن را نمی دانم و اگر بخواهيد بدانيد آیا من در بازی فینال حضور نداشتم به اين خاطر نبود که اين بازی سایپا، پیکان و … بود اصلا ربطی به اين مساله نداشت. من به هیچ وقت به عنوان ميهمان و جهت نمایش دادن خودم به ورزشگاه نمی روم و مابین سایر افراد بزرگ بنشینم. من فقط جهت ديدن بازیکنان به ورزشگاه میروم. ولی من هر لحظه با احترام به ورزشگاه می روم و در صورتی که امنیت من به صورت کامل تامین شود و دقیقا همان افرادی که شما الان نماينده آنها هستید از سوی آنها امده بودند که من را بزنند.

وی در ادامه گفت: دستاوردهای ما در جام های جهانی روسیه و برزیل، بیش از 4 سال تيم اول آسیا و يک بوجود آوردن نسبی که جهت ده سال آينده ايران کافی است همه هيچ وقت شما در اين روزنامه هيچ مطلب مثبتی را در من ندیدید. هيچ وقت مطلبی مثبت از سوی روزنامه شما نیامد.

کی روش در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری ديگری در مورد آينده تيم ملی و برنامه های آن و حضورش در تیم ملی بعد از جام ملتها گفت: بگذارید بعضی از افراد راحت باشند. بعد از جام ملتها دیگر چیزی وجود ندارد. آرامش داشته باشند و دیگر مشکلی نخواهد بود. دیگر نمی بایست دلواپس حضور من باشید.( با خنده) این دقیقا همان جایی است که شاید رابطه ما کار نکند. بیایید راجع به شرایط صحبت کنیم. آیا شخصی در این اتاق است که بخواهد این مطلب را به خاطر شرایط دشواری که در کشور به خاطر تحریم های ظالمانه وجود دارد، بخواهد جو را نادیده بگیرد؟ همه به هر نوعی دارند با این عنوان دست و پنجه نرم می کنند و این عنوان دقیقا در خصوص فوتبال نیز صدق می کند. فدراسیون فوتبال و تیم ملی با مشکلاتی مواجه هست. این مطلب با برنامه های ما در طول آماده سازی یک تضاد و مشکلاتی را ایجاد کرده هست. هر لحظه با تیم هایی که می خواهیم نمی توانیم بازی کنیم. اردوهایی که می خواهیم را نمی توانيم برگزار کنیم. ولی چیزی که شما می دانید و مطمئن باشید این است که ما می جنگیم تا تیمی را پیدا کنیم و با آنها بازی کنیم.

وی ادامه داد: امروز که 18 نوامبر است هنوز برنامه اردوی نهایی را گزینش نکرده ایم و نمی دانیم که برنامه A را گزینش کنیم یا Bرا. امیدوار هستیم تا 48 ساعت آینده تصمیم نهایی را بگیریم که در قطر اردو برگزار خواهیم کرد یا امارات. مطلب مهم که هنوز جهت ما باقی مانده این است که تیم های نهایی جهت مسابقه دوستانه را گزینش نکرده ایم و تیم هایی که با آنها مذاکره کرده ایم یا برنامه خود را نهایی کرده اند یا علاقه ای به مسابقه ندارند. اگر حریفان مناسب پیدا کنیم اردویمان را در قطر برگزار می کنیم و یا اینکه به امارات سفر خواهیم کرد. شاید بپرسید آیا انقدر دیر این تصمیم را گرفته اید؟ جهت همان دلیلی که شما خبرنگاران به قطر نمی آیید. بخاطر اینکه بودجه ما در وقت مورد نیاز نمی رسد. منابع مالی را نداریم. مطمئنا بدون بودجه مورد نیاز نمی توانیم تصمیم بگیریم. دقیقا به همان علت که شما خبرنگاران به قطر نمی آیید. امیدوار هستیم بعد از بازی برابر ونزئلا به شما بگوییم که جهت اردوی نهایی به قطر خواهیم رفت یا امارات.

کی روش در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید آیا تماشاگران زیادی به استادیوم جهت دیدار کشور عزیزمان ایران و ترینیداد و توباگو نیامده بودند، بیان کرد: واقعیت این است که تلاش کردیم بازی را در وقت مناسبی بگذاریم که مردم به استادیوم بیایند. ولی این مقدور نبود و تیم توباگو بلافاصله بعد از بازی باید به کشورش باز می گشت. عنوان دوم بارش باران بود ولی مسئله مهم این است که طبق اطلاعات رسمی که ما دریافت کردیم، از طریق تلویزیون جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران 12 میلیون نفر این بازی را تماشا کردند. ضمن اینکه این دیدار، بازی دوستانه بود. ولی از افرادی که به ورزشگاه آمدند تقدیر می کنم. ولی نباید فراموش کنیم که بعد از جام جهانی روسیه و بعد از وقت های کلیدی تیم ملی، در 8 سال گذشته که من اینجا بودم، دوست داشته باشید یا خیر تنها زمانی که بیش از 60 میلیون نفر در خیابانها دیدم که مشغول به خوشحالی و پایکوبی بودند بعد از موفقیت تیم ملی و افزایش به جام جهانی برزیل بود. هنگامی که که این جمعیت به خیابانها می آیند و ابراز خوشحالی می کنند، ما نیز خوشحال می شویم بخاطر اینکه ما جهت آنها بازی می کنیم.وقتی مردم و هواداران خوشحال هستند، ما نیز خوشحالیم.

وی در ادامه در جواب پرسش خبرنگاری دیگری که اعلام کرد آیا جهت جنگ آمده اید یا صلح گفت: زمانی که شما از من تعریف کنید من مغرور نمی شوم و این صحبت ها را مسئولیت تلقی می کنم تا بهتر شوم و نگذارم شما سرشکسته شوید. هنگامی که انتقاد می کنید تلاش می کنم بهتر شوم. زمانی که انتقاد می کنید حق دارید. هیچکسی کامل نیست. همه ما دچار اشتباهاتی هستیم مخصوصا در لحظات خاص و این شما هستید که به من کمک میکنید تا تصمیم مناسبی بگیرم. این جزئی از زندگی است و هیچ اشکالی هم ندارد. دنیا جهت افراد عاقل فقط نیست دنیا متعلق به افرادی است که مطالب عاقلانه را بگیرند و تصمیمات درستی بگیرند و با انگیزه کار کنند. یک مطلب را به طور براق می خواهم بگویم که آیا بعضی از جنگ ها را در آن شرکت می کنم. بعد از شرایطی که بعد از بای ترینیداد و توباگو رخ داد، در درجه اول این اتفاق غیر ممکن است که در جای دیگری رخ دهد. چون هیچ کسی از اصحاب رسانه نمی تواند وارد زمین شود. من به عنوان یک فرمانده هنگامی که حس می کنم مطلبی خطوط قرمز را رد می کند و به عملکرد تیمی بازیکنان من لطمه می زند، تصویر العمل نشان می دهم. جهانی که من از آن می آیم و تفکری که دارم، اگر انگشت و دست به یکی از بازیکنان من بزنید، انگار من را زده اید.اگر به کادر و دستیاران من دست بزنید، به من دست زده اید.

وی گفت: تفاوت قبل از جام جهانی روسیه و جام ملتهای آسیا این است قبل از روسیه افراد توقع یک شکست بزرگ در جام جهانی را داشتند اکثرا توقعشان این بود که اخر خط کی روش است و در جام جهانی می بازند و تمام می شود.تفاوتش جهت جام ملتها چیست؟الان دارند می گویند اینها می توانند قهرمان جام ملتها بشوند و این اذهان بعضی از افراد را عوض کردن داده هست. ما همان مسیرمان را ادامه می دهیم ولی با یک تفاوت. هنگامی که شما با یکی از بازیکنان یا اعضای تیم من را تحت تاثیر قرار بدهید ما تصویر العمل نشان می دهیم. واقعیت این مطلب این است که نشانه اوسیانو کروز و لوپز نیستند. نشانه من هستم. من هیچ وقت نگفتم رفتاری که در ورزشگاه اتفاق افتاد درست هست. همه شما دوستان رسانه ای تصمیم بازیکنان و مربیان که سکوت بود را می دانستید و به آن احترام گذاشتید. ولی آن یک شخص تلاش می کند جنبش کند و این اتفاقی است که در بیش از یک سال گذشته در حال پیگیری و اجرا هست. چه چیزی پشت پرده این فرد را جنبش کرده که این کار را انجام دهد. ما پشت پرده اجرای این تصمیم را به خوبی می دانیم. شما شاید بگویید از طریق قوانین بین المللی اوسیانو جریمه نقدی می شود ولی توصیه مهم اینجاست که چه کسی با این خبرنگار برخورد می کند. من نمونه های دیگری هم سراغ دارم که فقط یک نشانه دارند که من را عصبی کنند که من استعفا بدهم و بروم. دو گزینه دارم که این کار را انجام بدهم و آنها را خوشحال کنم و یا اگر کسی تلاش کند درب بزند و مشکلی ایجاد کند، آدمی نیستم که که روی خود را برگردانم. قبول دارم که شاید کار درستی نباشد. بخاطر اینکه اگر سر برگردانم، نشان می دهم که فرمانده درستی نیسم. دنبال شر نمی گردم. یک جمله معروف است که می گوید اگر دنبال شر می گردی آدم بدی را گزینش کرده اید.آیا من باید افرادیکه من را از قصد جنبش می کنند که عصبی بشم را خوشحال کنم یا آیا باید به آن 65 میلیون نفری که از منزل بیرون آمده و پایکوبی کرده اند جهت موفقیت تیم ملی، وفادار باشم؟

کی روش در آخر گفت: آیا به آن 4 نفری که من را عصبی می کنند توجه کنم یا باید به بازیکنانم که اعتقاد داریم می توانیم به یک موفقیت بزرگ برسیم، پایبند باشم؟ شاید شما بگویید که من احمق هستم که گزینش کرده ام اینجا باشم و باید به شما بگویم من اینجا هستم و سنگر را رها نمی کنم. من آدم جنگنجویی هستم و یک علت دیگر هم دارم. خانواده من از من پرسیده اند که اینجا چه کار می کنی. من به جایی رسیده ام که می دانم چه باید بگویم. بخاطر اینکه دوستان، خانواده و فرزندانم را در این چند ساله فدا کرده ام. به جایی رسیده ام که بخاطر اینکه یک مربی خارجی هستم، این اشخاص این حق را دارند که به من مشت بزنند و فقط باید تقدیر کنم و بگویم یکبار دیگر بزنید. من 8 سال است که اینجا هستم. این آن طریقی نیست که در این کشور فکر می کنند. بعضی از افراد که سر و صدایی می کنند، آنها نماینده 70 میلیون ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران نیستند. نماینده افرادی که از موفقیت تیم ملی پایکوبی کردند، نیستند. من به شما قول می دهم نخستین روزی که در خیابان قدم بزنم و نخستین شخصی که به من بگوید ما تو را دوست نداریم، کشور عزیزمان ایران را رها می کنم و می روم. ولی بخاطر چند نفر اين کار را نمی کنم. کشور عزیزمان ایران و پرتغال و همه جای دنیا همینطور هست. ممکن است فردی با کارهایی که من می کنم موافق نباشد. این درست است و تنها بخاطر اینکه نظر مخالف من را می گوید نباید بگویم وجود ندارد. ایشان نقطه نظری دارد که من باید به آن احترام بگذارم و همینطور بالعکس.

واژه های کلیدی: فوتبال | رسانه ای | رسانه ها | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه