شاتله انگلیس انگلیس برگزاری استقلال وزیر اول اسکاتلند

شاتله: انگلیس انگلیس برگزاری استقلال وزیر اول اسکاتلند بین الملل اسکاتلند استقلال

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات اگر تاج بماند، بقیه هم باید بمانند! / افشارزاده

گـــفـــت وگـــو بــا بــهرام افشارزاده، پیر دیر ورزش کشور عزیزمان ایران هر لحظه شیرینی های خاص خودش را دارد. با او می توان از هر دری صحبت کرد؛ از استقلال و پرس

اگر تاج بماند، بقیه هم باید بمانند! / افشارزاده

افشارزاده: اگر تاج بماند، بقیه هم باید بمانند!

عبارات مهم : قانون

کمیته المپیک ردیف بودجه دارد و دولتی است

گـــفـــت وگـــو بــا بــهرام افشارزاده، پیر دیر ورزش کشور عزیزمان ایران هر لحظه شیرینی های خاص خودش را دارد. با او می توان از هر دری صحبت کرد؛ از استقلال و پرسشها مربوط به فوتبال کشور عزیزمان ایران تا اتفاقات اطراف ورزش به خصوص کمیته ملی المپیک! خیلی نمی خواهیم اشاره مان را طولانی کنیم. راجع به مسائلی که از آنها یاد کردیم به سراغ مدیرعامل سابق استقلال و البته دبیرکل سال های طولانی کمیته ملی المپیک رفتیم تا بعد از مدت ها راجع به پرسشها روز صحبت کند. گفت وگوی «فرهیختگان» با افشارزاده را در ادامه می خوانید.

از استقلال شروع کنیم. نتیجه های این تیم را که چندان جالب نبوده همچنان دنبال می کنید؟

اگر تاج بماند، بقیه هم باید بمانند! / افشارزاده

چراکه نه؛ بالاخره هر تیمی دچار فرازونشیب می شود ولی اعتقاد دارم که روزهای تاریک استقلال سپری شده است هست. البته مشکلاتی که طی هفته گذشته به خاطر چشمی و اسماعیلی به وجود آمد باعث شد تا به انسجام این تیم در زمین مسابقه لطمه بخورد. با این حال تیم با برنامه ریزی خوب فتحی و کار و تلاش شفر به روال عادی گذشته خود بازگشته و امیدوارم هرچه سریع تر از این اوضاع فعلی خارج شود. در هر صورت فوتبال است و تیمی که دچار حاشیه و چالش می شود، تا بخواهد به دوران آرامش برگردد، یک مقدار طول می کشد. امیدوارم استقلال هر چه سریعتر به روزهای خوب گذشته بازگردد.

شاید بی ثباتی در راس مدیریت کلوب استقلال باعث شد تا آبی پوشان امروز به این اوضاع بیفتند، درست برعکس پرسپولیس که با ثبات مدیریت چندین جام کسب کرد.

اگر در هر سیستمی چه بسا در تیم های ورزشی شاهد ثبات مدیریتی باشیم، مطمئن باشید نتیجه بهتری هم حاصل خواهد شد. امروز در دنیا ثبات حرف اول را می زند. هرچند رفتن بازیکنان استقلال بعد از جام جهانی باعث شد تا مشکلاتی جهت استقلال ایجاد شود.

گـــفـــت وگـــو بــا بــهرام افشارزاده، پیر دیر ورزش کشور عزیزمان ایران هر لحظه شیرینی های خاص خودش را دارد. با او می توان از هر دری صحبت کرد؛ از استقلال و پرس

اگر شما بودید اجازه می دادید این نفرات از استقلال جدا شوند؟

به هر صورت شاید تصمیم دیگری می گرفتم. این طور نیست که بگویم اجازه می دادم یا نمی دادم! در وقت من هم مشکلاتی شبیه به این پرسشها را داشتیم که با مدیریت آن را حل کردیم. الان هم با وجود فتحی و هیات مدیره نیرومند می توان به روزهای آینده استقلال امیدوار بود، هرچند پرسشها مالی هنوز هم پابرجاست. اسپانسر پول نداده و اعتقاد دارم که فتحی باید نسبت به این عنوان تصویر العمل نشان داده و مشکلاتی را که اسپانسر ایجاد کرده است بازگو کند تا پرسشها مالی این تیم برطرف شود. در هر صورت یکی از موانع روند نتیجه گیری استقلال به پرسشها و پرسشها مالی این تیم هم مربوط می شود.

البته استعفای بدموقع افتخاری هم در روند استقلال بی تاثیر نبود!

هر مدیری که می آید دلش می خواهد خوب کار کند ولی فضایی که ایجاد می شود نسبت به شرایط و نتاج تیم، پرسشها مالی و سایر پرسشها در روند فعالیت یک مدیر تاثیر گذاشته و باعث می شود تا عملکرد وی مثبت یا منفی باشد. افتخاری هم تلاش زیادی داشت ولی هر لحظه نمی توان موفق بود یا هر لحظه شکست خورد.

اگر تاج بماند، بقیه هم باید بمانند! / افشارزاده

از وقت مدیریت شما در استقلال، مطالبه ای جهت بازیکنان یا کادرفنی باقی ماند؟

از زمانی که فتح الله زاده بود و تیم به ما رسید، بدهی ها وجود داشت و این عنوان به نظرم یک عنوان حل نشده باقی خواهد ماند. در هر صورت اسپانسر که پول کامل نمی دهد و هر لحظه یک مقدار باقی می ماند و همین عنوان بدهی روی بدهی ایجاد می کند. البته به نظر من همه چیز به بدهی مربوط نمی شود و اگر تیم منسجم باشد و مدیریت خوب حاکم باشد و البته هزینه ها هم درست انجام شود، پرسشها هم حل خواهد شد.

گـــفـــت وگـــو بــا بــهرام افشارزاده، پیر دیر ورزش کشور عزیزمان ایران هر لحظه شیرینی های خاص خودش را دارد. با او می توان از هر دری صحبت کرد؛ از استقلال و پرس

به نظر شما الان فتحی می تواند به استقلال کمک کند؟

به نظرم می تواند، چون کارش را بلد هست. فقط پرسشها مالی استقلال مطرح است که آن هم به اسپانسر این تیم مربوط می شود و فتحی باید محکم جلوی این عنوان ایستاده و نسبت به آن موضع مشکل بگیرد و البته با یک براق سازی درست نسبت به این امر، باعث شود تا اسپانسر نیز پرداختی ها را مشخص کرده و پرسشها را حل کند.

بازی پرسپولیس در فینال آسیا را دیدید، شما به عنوان یک استقلالی چه حسی از حضور پرسپولیس در فینال داشتید؟

اگر تاج بماند، بقیه هم باید بمانند! / افشارزاده

موضوع مهم کشور ماست و اصلا بحث استقلال و پرسپولیس مطرح نیست. هر تیم دیگری هم از کشور عزیزمان ایران به فینال می رسید، جهت همین مملکت بود و این طور نبود که از شکست پرسپولیس بخواهیم خوشحال شویم، چون موفقیت این تیم باعث سربلندی همه ایرانی ها بود.

در هر صورت عده ای می گفتند این بازی فقط باشگاهی است و ملی نیست تا به نوعی خوشحالی از شکست پرسپولیس را توجیه کنند.

این صحبت ها مطرح نیست. در هر صورت بنده از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا متاثر شدم و به اعتقادم این تیم باید موفق می شد.

عده ای هم می گویند حمایت وزارت ورزش از سرخابی ها به یک شکل و اندازه نیست و شاید همین عنوان هم در خوشحالی استقلالی ها بی تاثیر نبود.

این طور نیست. نقل و حرف زیاد است و فکر نمی کنم این صحبت ها صحت داشته باشد. به نظر من سلطانی فر به صورت مساوی به دو تیم پول داده و نباید به این صحبت توجه کرد. البته رسانه ها هم نسبت به این عنوان دامن زده و پرسشها را زیاد می کنند.

به فدراسیون فوتبال برسیم. تاج باید برود یا می تواند در فدراسیون بماند؟

در هر صورت یک قانون وضع شده است و اگر تاج باید بماند، بقیه روسای فدراسیون ها هم باید بمانند.

در این صورت شاید تعلیق شویم!

بالاخره باید یک راه حلی پیدا کرد تا بدون تعلیق، این مسئله حل شود.

گویا با این قانون مخالفید؟

با اصل قانون مخالف نیستم ولی اعتقاد دارم که این قانون باید در ورزش یک استثنا قائل می شد. یک مدیر طی سال های زیاد، تجربیات فراوانی را کسب کرده و تازه می خواهد در اوج تجربه از آنها استفاده کند ولی باید به خاطر این قانون برود. این یک عنوان بسیار غلطی هست، حداقل در سیستم ورزش این عنوان را از‌بین‌برده‌شده می دانم و اعتقاد دارم این تصمیم نابه جا در ورزش کشور به سود ورزش نخواهد بود.

استارت تغییرات در اساسنامه کمیته ملی المپیک هم خورده هست. به عنوان یکی از مسئولان سابق کمیته این عنوان را چطور ارزیابی می کنید؟

اساسنامه کمیته ملی المپیک بسیار خوب است و نمی دانم چه ضرورتی جهت انجام این کار وجود دارد؟! اساسنامه کار انجام نمی دهد بلکه آن کسی که کار انجام می دهد، اعضای کمیته اجرایی و مدیر کمیته هستند که باید گزینش های درستی را جهت المپیک 2020 داشته باشند در غیراین صورت اساسنامه تا این اندازه نقش مهم و تاثیرگذاری ندارد. به نظرم صالحی امیری باید با نیروهایی که دراختیار دارد یک برنامه ریزی خوب جهت المپیک بعدی داشته باشد، در غیراین صورت تغییرات اساسنامه هر لحظه است ضمن اینکه عنوان دبیرکل و انتصابی یا انتخابی بودنش و تغییرات دیگر می تواند عامل بازدارنده باشد و امری تسریع کننده نخواهد بود.

کمیته ملی المپیک یک نهاد دولتی است یا غیردولتی؟ مدیرانش می گویند قانون مشمول بر حال ارزش نمی شود!

کمیته یک نهاد دولتی به شمار می رود چون ردیف بودجه دارد، ضمن اینکه عالی ترین فرد خود صالحی امیری است که می داند قانون بازنشسته ها مشمول بر حالش می شود یا خیر.

اخبار ورزشی /محمدرضا حاجی عبدالرزاق

واژه های کلیدی: قانون | المپیک | المپیک | استقلال | استقلال | اسپانسر | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه